رادیو مشتریان (به زودی)

رادیو مشتریان (به زودی)

آموزشهای رایگان در حوزه رفتارشناسی، وفاداری و باشگاه مشتریان -داده کاوی (DM) و هوش کسب و کار (BI) و غیره  ( ادامه مطلب ...)
داده کاوی بانک ملی

داده کاوی بانک ملی

پروژه داده کاوی (DataMining) و رفتارشناسی تراکنش های مشتریان بانک ملی ایران آغاز شد  (ادامه مطلب...)
باشگاه مشتریان بانک ملی

باشگاه مشتریان بانک ملی

  آغاز پروژه طراحی باشگاه مشتریان بانک ملی ایران   (ادامه مطلب ...)
کتاب باشگاه مشتریان

کتاب باشگاه مشتریان

معرفی ابزار و شیوه های وفادارسازی مشتریان و همچنین اقدامات لازم برای راه اندازی موفق باشگاه مشتریان  (ادامه مطلب...)
1 2 3 4

  

کلینیک مشتریان توسط شرکت مدیریت فردا و با هدف ارائه خدمات تخصصی در حوزه رفتارشناسی و وفادارسازی مشتریان راه اندازی گردیده است که ماموریت های راهبردی آن در دو حوزه «ارائه خدمات اختصاصی و سفارشی» و «ارائه محصولات و راهکارهای نرم افزاری» تعریف شده است :

 

الف) خدمات

 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ب) محصولات نرم افزاری

 
 
 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

مشتریان اصلی ما در چند گروه اصلی طبقه بندی می شوند :

  • حوزه پولی و مالی: بانک ها و موسسات مالی ، شرکت های بیمه ، شرکت های لیزینگ

  • حوزه حمل و نقل و گردشگری : شرکتهای هواپیمایی، شرکتهای حمل و نقل زمینی و دریایی، شرکتهای اتوبوسرانی، موسسات خدمات بلیط و تورهای مسافرتی (داخلی و خارجی)، مراکز رفاهی و اقامتی و هتل ها
  • مجموعه های زنجیره ای : هایپرمارکت ها، فروشگاههای زنجیره ای، رستوران های زنجیره ای
  • مراکز خدماتی : مراکز و مجتمع های تجاری 
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات : شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت
  • سایر : شرکتهای بازرگانی، شرکتهای پخش مویرگی 

(بدیهی است ارائه خدمات به سایر کسب و کارها نیز در صورت توافق فیمابین قابل انجام خواهد بود)

  • میدان توحید، خیابان نصرت غربی، کوچه شهید کاظم بیگی، پلاک 69 (ساختمان شکیبا)
  • 66575105-6
  • 66575105
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
بالا