کتاب باشگاه مشتریان

کتاب باشگاه مشتریان

معرفی ابزار و شیوه های وفادارسازی مشتریان و همچنین اقدامات لازم برای راه اندازی موفق باشگاه مشتریان  (ادامه مطلب...)
باشگاه مشتریان بانک ملی

باشگاه مشتریان بانک ملی

  آغاز پروژه طراحی باشگاه مشتریان بانک ملی ایران   (ادامه مطلب ...)
داده کاوی بانک ملی

داده کاوی بانک ملی

پروژه داده کاوی (DataMining) و رفتارشناسی تراکنش های مشتریان بانک ملی ایران آغاز شد  (ادامه مطلب...)
کمپین هدیه کتاب

کمپین هدیه کتاب

به جای قطع درختان و تبدیل آنها به سررسیدهایی که امروزه دیگر کاربرد چندانی ندارند، آنها را هدیه ای جاودانه کنیم (ادامه مطلب ...)
رادیو مشتریان (به زودی)

رادیو مشتریان (به زودی)

آموزشهای رایگان در حوزه رفتارشناسی، وفاداری و باشگاه مشتریان -داده کاوی (DM) و هوش کسب و کار (BI) و غیره  ( ادامه مطلب ...)
1 2 3 4 5

معرفی کلینیک مشتریان

 

 

سایت کلینیک مشتریان مرکزی تخصصی است برای افزایش دانش عمومی و تخصصی در حوزه های 

  • باشگاه مشتریان
  • وفادارسازی و رضایت مشتریان
  • هوش کسب و کار (BI)
  • داده کاوی

 

محصولات و خدمات تیم کلینیک مشتریان در قالب پنج نوع شیوه همکاری تعریف می شود :

  1. طراحی و راه اندازی باشگاه مشتریان
  2. پروژه های تحقیقاتی و اجرایی در حوزه هوش کسب و کار
  3. پروژه های تحلیل داده و داده کاوی بر روی داده های کلان (Big Data)
  4. طراحی و تولید سامانه های هوشمند (پیش بینی، رفتارشناسی، کشف تقلب و غیره)
  5. مشاوره طراحی و بهبود در حوزه های فوق

 

مشتریان ما در چند گروه اصلی طبقه بندی می شوند :

  • حوزه مالی : بانک ها و موسسات مالی، بیمه ها، شرکت های لیزینگ، شرکتهای بورسی
  • حوزه خدمات : شرکتهای پخش مویرگی ، شرکتهای بازرگانی (وارد کننده یا صادر کننده) 
  • حوزه حمل و نقل : شرکتهای هواپیمایی، شرکتهای حمل و نقل زمینی و دریایی، شرکتهای اتوبوسرانی
  • مجموعه های زنجیره ای : هایپرمارکت ها، فروشگاههای زنجیره ای، رستوران های زنجیره ای
  • مراکز خدماتی : مراکز تفریحی و شهربازی ها، مراکز تجاری و خرید، مجموعه های ورزشی
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات : اپراتورهای تلفن همراه، شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت

 

تیم کاری کلینیک مشتریان

 

تیمی از کارشناسان و متخصصین در حوزه های داده کاوی، کسب و کار، اقتصاد و بانکداری، فناوری اطلاعات در کنار یکدیگر جمع شده ایم تا خدماتی بر مبنای استانداردهای روز دنیا ارائه دهیم.

سرپرست دپارتمان : هادی رحمتی

(3 کارشناس)

سرپرست دپارتمان : بیتا ریسمانچی

(2 کارشناس)

سرپرست دپارتمان : مسعود کرامتی

(3 کارشناس)

سرپرست دپارتمان : بهزاد جنابزاده

(5 کارشناس)

برخی از تجربیات تیم کلینیک مشتریان

بالا