راهکارها و خدمات : برنامه های وفادار سازی مشتریان

 

یکی از نقایص و اشتباهات متداول در راه اندازی اغلب باشگاههای مشتریان در کشور، عدم وجود یک سیاست و برنامه وفادارسازی مشتریان می باشد. به عبارت دیگر به دلیل اینکه اغلب شرکتهایی که وارد کسب و کار راه اندازی باشگاه مشتریان شده اند، صرفاً متخصص در حوزه طراحی سایت می باشند لذا کمترین توجهی به موضوع الگوهای رفتاری و وفاداری مشتریان در طراحی ها نشده است.

از این رو کلینیک مشتریان با بهره گیری از تجارب خویش در حوزه طراحی و راه اندازی باشگاههای وفادارسازی مشتریان و همچنین با نگاهی علمی به تجربیات موفق این موضوع در داخل و خارج از کشور (مانند AmEx،  Skywards و غیره) برنامه های وفادارسازی مشتریان را در قالب خدمات ذیل ارائه می کند : 

 

کسب و کارهای هدف

- بانکها و موسسات اعتباری

- شرکت های بیمه و لیزینگ

- شرکتهای تولیدی و بازرگانی

- شرکتهای هواپیمایی 

- فروشگاههای زنجیره ای

- شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت

- شرکت های تولید کننده بازی تلفن همراه

- فروشگاههای اینترنتی

و غیره

راهکارها و محصولات

1) سامانه هوشمند ارزیابی رضایت و وفاداری مشتریان (CSLM)

2) سامانه هوش کسب و کار مبتنی بر وفادارسازی مشتریان 

3) موتور هوشمند Leggo App جهت ارزیابی الگوی رفتاری مشتریان با رویکرد پیش بینی (Prediction)

خدمات
C1: تحلیل و طراحی زنجیره وفاداری مشتری  (Customer Loyalty Analysis)

C2: طراحی عملیاتی برنامه های وفاداری در باشگاه مشتریان (Loyalty Club)

C3: طراحی شبکه ارتباطی باشگاه مشتریان با اعضاء و سرویس دهندگان (CCNM)

C4: طراحی سرویس های ارزش افزوده برای مشتریان فعال باشگاه مشتریان (VAM)

C5: طراحی تاکتیک های افزایش وفاداری مشتریان با بهره گیری از تئوری بازیها و سایر روشها (Loyalty Tactics)

C6: مدیریت شبکه واسطه های فروش و سرویس دهندگان (SPRM)

C7: ارائه راهکارهای بهبود رضایت مشتریان (CSM)

C8: تحلیل و بازطراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با هدف افزایش وفاداری مشتریان

C9: طراحی فرآیندی سیستم چابک خدمات پس از فروش (After Sales Services) با رویکرد کاهش نارضایتی مشتریان

برخی از تجربیات ما

- پروژه رفتارشناسی مشتریان بانک ملی ایران (1395)

- پروژه باشگاه پزشکان و اساتید کشور (1394)

و ....

چرا کلینیک مشتریان؟


   1- تجربه طراحی و راه اندازی چند باشگاه مشتریان بزرگ در کشور

   2- تیم متخصص در حوزه رفتارشناسی و رضایت مصرف کننده

   3- تیم مشاوره در حوزه روانشناسی، جامعه شناسی، علوم شناختی، حوزه بانکی، حوزه فروش مویرگی

   4- امکان عقد قرارداد با بیش از سرویس دهندگان

   5- تحلیل زنجیره وفاداری مشتریان بر اساس سگمنت بازار

برخی از تجربیات تیم کلینیک مشتریان

بالا