باشگاه مشتریان

انواع باشگاه مشتریان

وقتی صاحبان کسب و کار تصمیم به راه اندازی یک باشگاه مشتریان می گیرند می بایست خست نسبت باشگاه مشتریان را استراتژی کسب و کار خویش مشخص کنند. پس از این مرحله می بایست استراتژی کلی باشگاه مشتریان را مشخص کرد. در واقع استراتژی باشگاه مشتریان بر اساس نوع باشگاه مشتریان تعیین می گردد.

ادامه مطلب...

معضلات اصلی باشگاه مشتریان

وقتی به بررسی بیش از 100 باشگاه مشتریان در کشور پرداختیم با نکات جالب و حتی حیرت انگیزی مواجه شدیم. نکات مهمی در این زمینه وجود داشت که باعث شد نسبت به نوشتن آن به عنوان یک مطلب در سایت اقدام نماییم.

ادامه مطلب...

کارکردهای باشگاه مشتریان

تجربیات موفق در طراحی و راه اندازی باشگاه مشتریان تنها زمانی رخ می دهد که شما به عنوان صاحب کس و کار بدانید بدنبال چه هدفی از راه اندازی یک باشگاه مشتریان می باشید. مفتخریم پس از حضور در راه اندازی چند باشگاه مشتریان (باشگاه مشتریان بانک آینده با نام ایران کارت، باشگاه اختصاصی پزشکان و اساتید، باشگاه تخفیف آفچی و غیره) کارکردهای وسیعی را برای باشگاه مشتریان استخراج کنیم که مهمترین آنها ایجاد یک کسب و کار سود آور مستقل می باشد.

ادامه مطلب...
  • میدان توحید، خیابان نصرت غربی، کوچه شهید کاظم بیگی، پلاک 69 (ساختمان شکیبا)
  • 66575105-6
  • 66576188
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
بالا