استراتژیهای قیمت گذاری

در علم بازاریابی استراتژی های قیمت گذاری بر حسب عوامل مختلفی تعیین می شود. متاسفانه در کشور ما فقط به جنبه سود آوری بیشتر کالا و یا قیمت رقبا به عنوان عوامل موثر در قیمت گذاری توجه می شود. در اینجا استراتژیهای اصلی قیمت گذاری را بطور خلاصه بررسی می کنیم.

ادامه مطلب...

بخش بندی بازار

بخش بندی بازار، فرایندی است كه بر اساس آن یك بازار به زیربخش‌های متمایزی از مشتریانی كه نیازها و مشخصاتشان یكسان است تقسیم‌بندی می شود.

ادامه مطلب...

۲۱ استراتژی برای بازارهای آشفته و متحول

امروزه یکی از بهترین روش ها برای مدیران اجراپی پیدا کردن زمان برای خواندن و آموختن تفکر استراتژیک است . آنچه که شما احتیاج دارید مجموعه ای از ابزارهای ساده که می توانید فورا از آنها استفاده نمایید و سوددهی کار خود را افزایش دهید . اصول بیست و یک گانه که شما باید آن را یاد بگیرید به عنوان این ابزار ساده عمل خواهند کرد .

ادامه مطلب...

زیر مجموعه ها

  • میدان توحید، خیابان نصرت غربی، کوچه شهید کاظم بیگی، پلاک 69 (ساختمان شکیبا)
  • 66575105-6
  • 66576188
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
بالا